+7 717 240 83 75
Астана
+27°C

Макс.: +29°

Мин.: +16°

Вт, 08.08.2023

АТА-АНАҒА КЕҢЕС

Ата – аналарға психологиялық ұсыныс-кеңестер.
  • Баланың қойған сұрағына шын және шыдамдылықпен жауап беріңіз.
  • Балаңыздың жеке бөлмесі немесе бір бұрышы болуына жағдай жасаңыз.
  • Балаңыздың шашылып жатқан үстеліне ұрыспаңыз, егер ол шығармашылық
  • іс - әрекетпен айналысып отырса.
  • Шешім қабылдауда өзіндік жеке жоспар құруына көмек көрсетіңіз.
  • Балаңыздың кемістіктерін бетіне басып, басқа балалармен оны салыстырмаңыз.
  • Күнде балаңызбен жеке сөйлесуге уақыт бөліңіз.
  • Отбасымен шешетін мәселелерге балаңызды қатыстырып, оның жеке басының
ой-пікірімен санасыңыз.
  • Қателескені үшін баланы кекетіп, бетінен алмаңыз.
  • Баланың әрбір жетістігі үшін мақтап отырыңыз.
  • Жас мөлшері әртүрлі адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға үйретіңіз.
  • Қиын нәрселерді тауып және оны өз бетімен, жауапкершілікпен шешуде балаңызға көмек көрсетіңіз.
  • Балаңызды жетістік пен дәрежесі үшін емес, сол қалпында сөзсіз қабылдап жақсы көретіндігіңізді сездіртіңіз.
  • Балаңызбен бірге әңгімелер, ертегілер, фантастикалық оқиғалар құрастырып, баланың шығармашылық қабілетінің дамуына жағдай жасаңыз.
  • Балаңыздың сүйікті ісіне керек кітап, ойын, т.б. құралдармен қамтамасыз етіңіз.
  • Балаңыздың алған негізгі ісінің ойдағыдай орындалуына сеніміңіз болмаса да, сол істі өзі аяқталуына жағдай жасаңыз.
  • Бала өз жұмысын көрсете алатын стенд жасап қойыңыз.
  • Істеген жұмысының нәтижелі болуына көмектесіңіз.
  • Баланың қойған талабына ерекше көңілмен қараңыз.
  • Балаңыздың өткір ойлылығына сеніп, әрдайым сенім артыңыз.
Кітап оқуға деген қызығушылықты қалай оятуға болады?
v Бала сіздің өзіңіздің қалай сүйсіне кітап оқитыныңызды көруі керек. Қалай кітаптардан мысал келтіре сөйлейтініңізді, қалай кітап оқып күлетініңізді көрсін. Оқыған қызықты дүниеңізбен бөлісіңіз.
v Бір-біріңізде кезектесіп әңгімелер, қызықты оқиғалар оқыңыздар. Теледидар көрудің орнына уақытты кітап оқумен өткізіңіз.
v Оқуды қалай бағалайтыныңызды көрсетіңіз: кітаптар сатып алыңыз, кітап сыйға тартыңыз.
v Бала кітап, журналдарды өзі таңдайтын болсын.
v Баланың өзі оқыған кітаптары туралы пікірін сұрап отырыңыз.

v Баланың мерзімді баспасөзден жұлдызнама, әзіл-сықақ болсын көп оқуына көңіл бөліңіз.
v Көрнекі жерге баланың кітап оқуда жеткен жетістіктерінің тізімін іліп қойыңыз. (Қандай уақытта қанша кітап оқығаны туралы).
v Үйде балалар кітапханасы болу керек.
v Баламен бірге сөзжұмбақ шешіңіз.
v Баланы шабыттандыратын белгілі бір тақырыптағы кітаптарды жинаңыз (мысалы, динозаврлар немесе ғарышқа саяхат жайлы).
v Балаларға ұзақ туындыдан гөрі қысқа әңгімелер оқыған дұрыс. Сонда бала оқып тауысқан кезде рахаттанатын болады, ұзақ шығармадан бала жалығып кетеді.
v Бала фильм көрер алдында немесе кейін сол туралы кітап оқуға ұсыныс айтыңыз.
v Баланың дауыстап оқуына да жағдай жасаңыз. Бұл балаға өз-өзіне сенімділігін дамытады.
«Баланың сабаққа деген мотивациясын қалай көтеруге болатыны жайында»

  • Балаңызбен мектепке бару мен білім алудың маңыздылығын талқылаңыз. Бұл өте маңызды.
  • Балаңыздан күнделікті оқу күні қалай өткенін сұрап тұрыңыз. Баланың оқу күні туралы ештеңені бүкпей айтатынына көз жеткізіңіз.
  • Балаға үй тапсырмасын және қандай да бір өзі орындау керек жобаның берілген, берілмегенін сұраңыз.
  • Балаңызға ешқандай тапсырма берілмесе, оның 30минут уақытын қайталау, жаттығу жұмыстарына жұмсауын қадағалаңыз.
  • Баламен бірге отырып, оның қандай да бір жетістіктерін талқылаңыз. Қажет болса, оның қандай да бір жағымсыз іс-әрекеттеріне шектеу жасаңыз.
  • Жақсы іс-әрекеттерін мақтаңыз. Тек қана жағымсыз әрекеттерін айта бермеңіз.
  • Балаңыз емтиханды нашар тапсырса да, оған демеу болатын сөздер айтыңыз.
  • Балаңыздың мектепте үлгерімі нашар болатын болса, оған қосымша көмек көрсетуге үйде дайындауға мұғалім шақыртыңыз.
  • Баланың мұғалімімен оған қандай да бір көмек көрсететін альтернативті көмектер сұрап сөйлесіңіз.
  • Ең бастысы баланың үлгерімі мен тәртібі туралы хабардар етіп отыратын адам- мұғалімімен әрқашанда байланыста болыңыз.
  • Баланың алдына нақтылы мақсаттар қоюына көмектесіңіз: неге қол жеткізу керек, қандай білім алу керек.
  • Баланың сол мақсатына жету уақытын бірлесе белгілеп алыңыз.
  • Мүмкіндігінше бала білім алудың нақтылы неге қажеттігін білу керек.(Маған мұны білудің қажеті қанша, өмірде оны қалай пайдаланамын)
  • Оқу үрдісі кезіндегі баланың нәтижелерін уақытылы қадағалап отырыңыз.
  • Баланы мадақтаудың әдісін ойлап табыңыз (бүкіл отбасының алдында мақтау). Оған мотивация болатындай баланың нақтылы іс-әрекетін мақтаңыз.
  • Жасөспірімге үнемі қолдау көрсетіп отырыңыз. Жақсы сөз айтып, кеңестер беріп отырыңыз.
  • Мектепте жаңа білім алуына ынталандырыңыз.
  • Жасөспірімдер топтасып, бір-бірімен араласа жүріп, бірлесе жұмыс істейтін болғандықтан, білім алу да солай іске асуы керек.
  • Баланың жағымды әрекетін талқылаңыз. Оның оқу пәндеріне қатысты пікірін сұраңыз.
  • Баланың оқудағы нәтижелерін басқа сыныптастарының нәтижесімен салыстырмаңыз.
  • Баланы жақсы көріңіз.